Zapis 14

Published on 07/11,2015

To da je promena utkana u samu srž života znaju i oni najokoreliji pobornici tradicije, čuvari nekog trenutka vremena, što joj se besomučno otimaju (promeni), a oni koji je zagovaraju prećutno su saglasni i podrazumevaju da se radi o boljitku.

Međutim, ni najvatreniji zagovornici promena verovatno nisu ni slutili da će parola što gore, to bolje iznedriti jedno suludo vreme u kome će prave vrednosti izgubiti značaj, a bižuterija društvene stvarnosti dobiti zlatni sjaj, vreme u kome će se zlatom zvati i ono što zlato nije i gde će ono što se brendom prozove biti „vrednije“ od zlata...

To je provereni trgovački trik koji se u naše vreme zove marketing i reklama, koji je rečju pozlatio jeftinoću, podigao joj cenu i uzdigao je na pijedestal vrednosti. Nije to ništa novo, kao pojava, istorija pamti i alhemičare i prodavce magle, kao i mnoge druge ...


Trackback URL

http://www.blog.rs/trackback.php?id=255934

Leave a Reply

One Response to Zapis 14